انتشار راهبرد مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه ها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی خود را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق
درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مینماید.
- کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه “رسیدگی به شکایات” و سامانه “پیشنهادات و انتقادات” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره قرار دادهشده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
- شهروندان میتوانند از طریق سامانه “ملاقات و ارتباط با مدیران ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار دادهشده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
- شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با اداره کل”، شماره تلفن، پست الکترونیکی و اخذ وقت ملاقات با مدیران و مسئولان اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند
- شهروندان میتوانند از طریق سامانه “دریافت پیشنهادات در رابطه با ارائه خدمات” و “نظرسنجی سایت” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده شده است نظرات خود را به اداره ارسال نمایند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز | |
نوع جلسه: کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مورخ 27/08/99 | |
مکان جلسه: دفتر مدیر کل | رئیس جلسه: مدیر کل |
دستور کار جلسه: | |
تصویب راهبرد مشارکت مصوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز اجرای ماده 9تصویب نامه شماره
1127128 شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری |
|
محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی | |
مقرر گردید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در اجرای بند 2 ماده 9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری شماره 1127128 ، زمینه مشارکت الکترونیکی مردم را فراهم نماید. لذا به همین منظور اداره کل در ارائه خدمات اداری تلاش می نماید با دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات و جلب مشارکت مردمی از طرق ذیل نسبت به اصلاح، بروزرسانی و بهبود خدمات در راستای ماموریت خود و نیز ارتقاء سطح رضایت مندی ارباب رجوع اقدام نماید.
در این راستا اداره کل تلاش می نماید با امکان مشارکت و تصمیم گیری الکترونیک شهروندان در تصمیماتی که در کارگروهها و شوراها در راستای بهبود ارائه خدمات و توسعه دولت الکترونیک گرفته می شود، اثرگذار باشد. |
بسترهای تعاملی شهروندان جهت اعلام نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات:
- درگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی: http:// alborztvto.ir
- شماره تماس و پست الکترونیکی مسئولین ارائه دهنده خدمت درج شده در میز خدمت الکترونیکی در تارنمای اداره کل
- ارتباط الکترونیکی با رئیس سازمان )جهت درج طرح و ایده و پیشنهاد، گزارش، انتقادات، شکایت(
- نظرسنجی خدمات: ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی ذیل، می توانند نظرات خود را در خصوص دریافت خدمات سازمانی ارایه نمایند.
- دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در رابطه با بهبود ارائه خدمات: ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی ذیل ، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور ارایه نمایند. پس از بررسی مورد ذکر شده توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می شود.
- سامانه رسیدگی به شکایات: عموم ذینفعان می توانند با استفاده از سامانه شکایات نسبت به ثبت و پیگیری شکایات خود اقدام نمایند.
- واحدهای سازمانی مکلفند پس از دریافت پیشنهادات و شکایات در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن از طریق سامانه جامع میزخدمت اقدام نمایند. مجموع زمان پاسخگویی و ارسال آن به ارباب رجوع نباید بیش از روز کاری به طول انجامد.
- امکان مشاهده، ارسال نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت از نحوه دریافت خدمت بنحو مقتضی در میز خدمت تارنمای سازمان به شهروندان اطلاع رسانی گردد.
- تالار گفتگو
سایر کانالهای ارتباطی:
- نظرسنجی تارنمای سازمان: از این طریق می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات سازمان اعلام نمایند
- پست الکترونیکی به آدرس : info@alborztvto.ir